Min balkong

Igår när jag kom hem vid 19 så tog jag med middagen ut och satte mig på balkongen. Det var en så skön kväll! Lagom varmt och helt stilla. Jag har nappat på ett erbjudande om 4 nummer av Amelia så fick man med flera produkter av Cetaphil.

Jag har hört så mycket bra om dem, men inte kommit mig för att prova innan. Nu slog jag till!

Amelia och Cetaphilgrejerna kom igår, så jag satt och läste den på balkongen.

Sen gick jag in och tog ett litet glas sangria och lite nötter.

Mums!!

Idag börjar jag 14, så även frukosten tog jag med ut.

Idag var det dock väääldigt varmt!! Blomsprutan fick komma med ut ganska snart.

När jag duschade så använde jag anaiktsrengöringen från Cetaphil. Så behaglig! Oparfymerad och lätt att skölja av. Kändes inte som att den torkade ut huden, heller. Och den var dryg!

Sen smörjde jag ansiktet med den som var till för det, och den var oxå dryg, och gick lätt in i huden. Till kroppen provade jag cremen och även den var både dryg och gick lätt in. Inte alls fet och kladdig. Så jag får se när jag använt dem ett tag om huden oxå gillar produkterna.

Nu sitter jag nyduschad, men redan svettig igen, på tunnelbanan på väg till jobbet. Ha en fin dag, vänner!

4 reaktioner på ”Min balkong

1. De fick jag med, tänkte vara smart och ta med de till Bulgarien resan, men läste inte så noga på flaskorna utan trodde den ena flaskan var typ duschtvål och den runda burken nån creme

Så packade glatt ner de i resväskan för att upptäcka att det inte var duschtvål i pumpflaskan utan det var bodylotion. Så reste iväg utan duschtvål, fast fanns 2 småflaskor i badrummet jag kunde använda istället.

Sen får jag väl smöra lite för mamma och syster så jag kan sno av de om inte städerskorna fyller på

Däremot han jag inte få nån tidning innan jag åkte, vilket med var synd för hade tänkt haft den med på resan

Gilla

2. Tack, njuter delvis av sol & värme fast här e ganska blåsigt

Kom även regnskur på fm idag när vi låg och solade vid poolen idag.

Då det blåste mer idag än de andra dagarna valde vi poolen istället för stranden.

Som tur e har vi stranden typ 2m utanför hotelletområdet så kan välja mellan strand lr pool 🙂